Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Grynisen - 5 augusti 2012 20:09

För ovanlighetens skull blev Micke ledig idag ♥ Så vi bestämde oss för att ha en liten familjedag, umgås och åka nånstans.


Vi åkte ut till öarna, Öckerö och Hönö. Då får man åka färja vilket barnen älskar *haha* Stackars stadsbarn *fnissar*


Vi åkte till Hönö Klåva som ligger i norra delen av Göteborgs skärgård. Mysigt värre :-) Solen strålade, fiskmåsarna gapade, härliga människor som åkte båt, fikade och strosade runt.


Vi köpte med lite fika och sen åt vi sen lunch där på ett ställe. Inte bästa maten men den gick ner....


 

Whille och Fliz njuter vid vattnet


 

Mannen och busen ♥


 

Min fina Whille :-)


Vi hade en jättehärlig dag och jag önskar att dagen var längre... Ville inte åka hem, vill nog flytta närmare havet. Jag får inte nog av luften, frihetskänslan och lugnet... Älskar ljudet av havet ♥

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards