Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Grynisen - 10 juli 2012 21:03

Så är det redan tisdag kväll... På jobbet är det fullt ös, vi är lite personal pga semestrar och det märks att vi inte riktigt hinner med. Men men, det löser sig :-)


Idag har barnen haft sin storasyster som barnvakt. Hon hade tänkt att gå på Universeum med barnen men när hon kom dit var det galet lång kö :-( Typiskt turister, klart att alla ville dit idag när det regnade.


Så hon gick på stan med barnen, åt på Kinarestaurang, köpte glass och kikade i Femmanhuset på nån utställning om havet. Micke kom dit och sällskapade när han hade slutat jobbet. Sen mötte jag upp vid kl 16.15 för att köra hem barnen då Micke skulle jobba vidare med att hålla pass.

Promenad i Femmanhuset  


Föresten, köpte eller rättare sagt bytte skor till Edwin. Hans "nya" Adidas som vi köpte för en månad sen fick en stor spricka i sulan vid hälen efter bara någon vecka. Så i helgen som var så var jag på Stadium och reklamerade de. Tyvärr fanns inte det likadana skor så Micke valde ett par röda Adidas istället. Först gillade jag inte de så mycket, men nu tycker jag att de är skitcoola *hihi*


 

Det lyser om Edwins fötter *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards