Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Grynisen - 5 juli 2012 20:34

Vilken härlig värme, varför ska man jobba dååå :-(


Idag har det varit segt att jobba, trots AC inne på jobbet så kändes värmen ändå. Eller kanske mer att man såg genom fönstret vilket härligt väder det var ute *hihi*


Jag hämtade Edwin på dagis även idag, sista dagen för Edwin. Nu har han sommarlov ♥ Vi åkte hem och jag tog av Edwin kläderna, hällde upp vatten i massa burkar ute på altanen. Sen satt han där och lekte med vatten, hällde på bilarna, i burkar och hinkar :-) Det var ca +25 grader och molnigt, men JÄTTESKÖNT!!!!


 


Jag tvättade sängkläder och hängde ut, dammsugade, kokade fisk till katterna och stekte lax till min lunch imorgon. Det gäller att passa på när Edwin är sysselsatt *ler*


Whille och Fliz blev hämtade av sin faster imorse, så de har varit och badat med kusinerna. Härligt att de fick lite att göra, bada och komma utanför väggarna. De var jättenöjda när de kom hem vid halv sju :-)


Nu kikar vi lite på Ernst på TV4, härlig sommar-tv tycker jag.... Även Tina som var igår, hennes matlagningsprogram, det är sommarkänsla :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards