Alla inlägg den 20 april 2012

Av Grynisen - 20 april 2012 22:15

Idag har vi varit hos läkaren med Whille. Känner mig tyvärr inte klokare heller *sucka*


Vi berättade, ja även Whille så klart. Läkaren tyckte att vi ska se till att Whille får en rutin med sitt bajsande. Han går ju aldrig på toa i skolan pga att det är snuskigt där *suck* Så hon ville få Whille att få in rutinen att gå på toa hemma så kanske magen mår bättre. Bajsbesök varje dag efter skolan typ *ler*


Sen äta mat som inte är stoppande.... Jaja, det är klart vi fixar det. Men jag tror ändå inte att problemet ligger i hans bajsande, hans mage gör ju ont även om han varit på toa.


Så var det benen, där blev jag inte klok alls. Det togs en del blodprovet för att utesluta blodsjukdomar. Allt var jättebra, det känns jätteskönt :-) Läkaren tyckte att vi skulle köpa ilägg till skorna då hålfoten inte är så bra, lite plattfotad typ. Mer än så gick hon inte in på det...


Läkaren sa att blir Whille inte bättre får vi komma tillbaka... Jo visst känner jag, men till vilken nytta!?


Ikväll har Whille gråtit av smärtan i benen :-( Haft svårt att gå stundtals... Så ont ska väl inte en snart elvaåring behöva ha? Han fick Alvedon och Micke masserade, så det blev lite lugnare för honom iaf.


Känner mig så maktlös, ledsen för Whilles smärta och på nått sätt överkörd.


Men vi stoppar inte här. Vi ger det nån vecka eller två, sen parkerar jag arslet på Akuten med Whille. För hjälp måste han få helt enkelt...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards