Alla inlägg den 15 april 2012

Av Grynisen - 15 april 2012 20:42

Dax för däckbyte idag ja, klart att vi alltid väntar till sista dagen *hihi* Så Micke muttrade bra i förmiddags när jag påminnde honom om däcken *ler*


Efter middagen körde Micke igång. Trots lite feber på Edwin så gick vi ut en stund. Solen sken och frisk luft skadar aldrig. Edwin var jättenöjd, och tyckte det var spännande att se att pappa "lagar bilen" varje gång han bytte ett däck *fnissar*


 

Oj... vad har hänt??


 

Min duktiga Micke *ler


 

Edwin tyckte det var spännande att se "pappa lagar bilen" :-)

Av Grynisen - 15 april 2012 20:10

Jag väcktes av Edwin klockan 6. Han var varm så jag anade direkt att han hade feber. Vi gjorde välling, myste i soffan och sen tog febern. Mycket riktigt 38,1 grader. Inte så mycket feber, men det är ändå för hög temperatur.


Så förmiddagen gick i lugnets tecken för Edwins del. Jag, Micke och de stora barnen städade, inte en dag för sent. Tvättstugan och köket fick sig en rejäl omgång, så skönt att göra så ibland. I övrigt så dammades det på bottenvåningen och dammsugades. Övervåningen fixade Whille och Fliz, dammsugning och lite dammning :-)


Edwin var ganska pigg trots feber. Han lekte med sina bilar, var med o hjälpte *not* mig och Micke i tvättstugan *hihi*


På eftermiddagen hade febern sjunkit lite, men nu ikväll var han varmare igen. Imorgon ska Mickes stora dotter passa Edwin medans jag och Micke jobbar. Det blir säkert jättebra :-)


 

Barnen · Huset · Sjuk

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards