Alla inlägg under mars 2012

Av Grynisen - 24 mars 2012 06:46


Igår kom det ett paket från Buzzador :-)


Ett härligt paket med te från Lipton


Jag älskar te, även övriga familjen gillar te så vi ser alla fram emot att prova dessa smaker:


Earl grey pyramidte

Forest fruit black tea pyramidte

Green tea mandarin-orange pyramidte


   


Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.


Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)

Av Grynisen - 24 mars 2012 06:33

En tidig morgon idag med. Edwin vaknade kl 5.40 :-( Det är ju samma tid som jag går upp när jag ska till jobbet *sucka* Men men, så är det.


Alla här hemma sover utom jag och Edwin. Vi sitter i storarummet, tittar på tv och kör bilar *hihi* Just nu parkera Edwin en bil i min morgonrocksärm :-) Alla sätt är bra hihi


Det blir väl till att sitta här och mysa några timmar till. Sen hoppas jag på härlig lugn frukost runt kl 9 *mys*


     

Av Grynisen - 22 mars 2012 06:15

 


Ja idag är jag ett år äldre igen....


Det firar jag med att jobba 7-20 :-) Kul födelsedag *ler*


Det är mycket att göra på jobbet,

och min födelsedag firas ändå inget idag så då kan jag lika gärna jobba och tjäna lite extra kronor!


Får fira i helgen med nån tårta eller annat...

Av Grynisen - 21 mars 2012 19:39

Mycket nya intryck, mycket nytt att lära sig, mycket nya människor


Det är så mina dagar ser ut nu. Men snart är jag en av de andra och då kommer allt kännas bekvämt och normalt!


Tänk vad lite man vet om ett företag innan man är "innanför skalet".... Massa roligt, intressant, förvånande och mycket mera.


Måste säga att jag har hamnat i ett supertrevligt team. Härliga människor som skämtar, skrattar och har roligt på jobbet. När jag själv är varm i kläderna så kommer jag oxå hålla på lika dant *HAHA*


Nu är jag mest koncentrerad och fokuserad på att allt ska bli rätt osv :-)


Nu ska jag bara lata mig i soffan en stund... Gammelkroppen är trött *fnissar*


Av Grynisen - 19 mars 2012 10:05


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


För en stund sen ringde telefonen :-)


Det var mitt nya jobb som ringde *hihi*


Ja du läste rätt, jag fick jobbet trots att det inte fanns något egentligen *hihi*


Med tanke på att de har skapat en tjänst så är jobbet begränsat till juni just nu, men de trodde inte att det var några problem att fortsätta över sommaren och vidare sen oxå. 


Jag tackade JAAAAAAA ändå, och det känns så rätt!


Min arbetsgivare är denna:


    


Jag ska arbeta med e-handeln, vilket känns jättekul! Exakt vad får jag reda på imorgon!!!


ÄNTLIGEN MEDVIND

Av Grynisen - 18 mars 2012 18:38


 

Äntligen tittar solen fram... Lagom tills att den ska gå ner *hihi

Imorgon ska det bli soligt och kallt, i mitten av veckan ligger prognosen på ca +14 grader och SOL :-)


Härligt!!!

Av Grynisen - 18 mars 2012 17:45

En seg och lång söndag har det varit idag. Micke åkte imorse runt nio till jobbet.... Jag hade planerat att åka till Naturhistoriska Museet idag, Whille o Fliz har tjatat om det ett tag. Men Whille levererade ett jäkla humör på morgonen så den lusten flög iväg :-(


Efter frukost och sura miner så blev det istället STÄDNING *HAHAHA* Tjooohooo vad kul *daaah*


Whille och Fliz fick damma övervåningen och dammsuga. Det blev säkert inte jättebra, men de gjorde ett bra försök. Själv körde jag städning på bottenvåningen. Det blev dammning, dammsugning och torkade golv. Körde även tre maskiner tvätt :-)


Heja heja, det blev en väldig fart och barnen var väldigt duktiga på att hjälpa till, tom den sure Whille kämpade på bra.


När vi var klara var vi värda lite fika. Muffins, Ballerina, saft och te *MUMS*


Edwin vägrade kläder på förmiddagen!


Efter lite fika och vila för Edwin så gick vi ut en stund. Kallt och ruggigt trots att det var +9 grader. Men solen saknades, måste varit därför....


   


Sen blev det god middag. Var så sugen på grillat så jag körde igång grillen, men gasolen tog slut så det blev att steka kycklingfiléerna inne. Men det blev väldigt gott ändå!!!


   

Bakad potatis, kycklingfilé, bea, sallad och avocado *mumma*


Nu sitter vi bara och myser, snart är det Bolibompadax, välling och sen sova för Edwin.  Själv ska jag väl slötitta på tv och umgås med barnen. Micke kommer väl sen nån gång hoppas jag...

Av Grynisen - 17 mars 2012 10:55

Ja nu är det slut på den jäkla blekheten. Det borde vara förbjudet med att ha en genomskinlig hy som skiftar i lila toner... Galet fult :-(


Fick ett ryck förut att ta fram min brun utan sol-spray från Garnier. Jag sprayar dock aldrig, blir ju bara zebra-randig med en Ranelid-gul nyans *ASG* Nä, jag tar vanlig bodylotion i handen, sprayar sen på den kladden med bodylotion som jag har i handen. Sen blandar det mellan händerna och smörjar på mig.


Det brukar funka, något ljusare iofs men hellre det än att man blir gul och ful *hihi* Dessutom luktar det inte så illa :-D


 

Nu är det bara att vänta på att förhoppningsvis få en lite trevligare nyans på huden :-)

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards