Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Grynisen - 12 mars 2012 19:35

Jag har städat insidan av bilen nu i eftermiddag. Hann tyvärr inte med att tvätta bilen, men det finns ju en dag imorgon som tur är....


Bilen var verkligen galet skitig efter denna höst/vinter.... Massa grus, damm och annat som barnen av nån anledning lämnat kvar i bilen *suckar* Insidan känns lite trevligare nu iaf :-D När utsidan är klar så kommer det kännas ännu bättre.


Edwin var ute och lekte medans jag städade. Han älskar verkligen att vara ute, gräva i grus och upptäcka nått att leka med. Både jag och Micke sa att en sandlåda är ett måste... Så jag ska kolla runt lite på nätet om man kan hitta nån bra ritning på en sandlåda. Vi har ju en del virke över sen altanen byggdes så då är det ju bara arbetet som behövs!


Jag passade även på att sopa ur garaget från all möjlig skit som låg på golvet. Mest var det spån som är till marsvinen. Det hamnar ju en del på golvet när vi hämtar spån vid städningen av buren. Snart är det väl dax att hyra en släpkärra för att slänga studsmattan som förstördes av alla stormar i vintras + en del annan skit som ligger i garaget.


Nu ska vi snart mumsa Banan/Päron paj :-) Passar bra till lite tv-mys tycker jag!!!

Av Grynisen - 12 mars 2012 09:46

Vilken härlig dag vi möter, våren är verkligen här idag. Det är +10 grader ute, dock lite molnigt men ändå en slags värme.... Förhoppninsvis kommer solen hit lite senare idag :-)


Edwin har verkligen tag vårkänslorna på allvar, eller vad tycker ni *fnissar*


 

I bilen på väg till dagis


 


Underbara unge med bebis och bil utanför dagis!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards