Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Grynisen - 10 mars 2012 18:12

 

Woohooooo ;-D


Äntligen final i Melodifestivalen, shit vad kul!!!


Så här ser startfältet ut:


1. "Shout it Out" – David Lindgren

2. "Jag reser mig igen"Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

3. "Mystery"Dead By April

4. "Why Start a Fire?"Lisa Miskovsky

5. "Baby Doll"Top Cats

6. "Euphoria"Loreen

7. "Soldiers"Ulrik Munther

8. "Mirakel"Björn Ranelid feat. Sara Li

9. "Why Am I Crying?"Molly Sandén

10. "Amazing"Danny


Grym start kommer det bli, värsta partylåten som startar med David Lindgren :-) Älskar hans låt och jag hoppas att han placerar sig i top 3!


Vinnaren sjunger som nummer 6, ja Loreen menar jag ju *hihi* Jag håller på henne, låten är helt otrolig och rösten likaså. Jag tror att Loreen har stor chans att komma bra i Eurovisionsfestivalen i maj!


Danny avslutar kvällens tävling, oxå grymt bra. Jag tycker låten har vuxit mycket under veckan och det har väl med att göra att hans dåliga framförande för två veckor sen förstörde låten. Han sjöng ju väldigt falskt och jag tyckte faktiskt inte att han var värd att gå vidare till finalen..


Jag tror att kvällens resultat blir så här:


 1. "Euphoria"Loreen

2. "Amazing"Danny

3. "Shout it Out" – David Lindgren

4.  "Why Start a Fire?"Lisa Miskovsky

5. "Mystery"Dead By April

6. "Soldiers"Ulrik Munther

7. "Jag reser mig igen"Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern

8. "Mirakel"Björn Ranelid feat. Sara Li

9.  "Baby Doll"Top Cats

10. "Why Am I Crying?"Molly Sandén


Spännande att se hur många rätt och fel jag får *HAHA*


 

Goa Fliz har gjort skyltar till kvällen :-)


Mickes bror, fru och barn kommer hit om en stund så det blir en grym schlagerfestivalkväll :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards