Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Grynisen - 1 mars 2012 18:13

Första mars idag, känns som om våren kommer på allvar nu :-)


Idag har jag varit lite extra effektiv, ett måste egentligen, men man måste ju ändå komma till skott!


Idag har jag varit iväg på ett möte, förhoppningsvis leder det till nått positivt. När jag sen kom hem så körde jag igång med de fruktansvärt smutsiga fönster på baksidan huset... Här snackar vi sandstorm så att kunna se ut var som att ha ett sandskynke ivägen. Helt galet så smutsigt men jäklar vad rena de är nu :-)


 


Sen blev det pannkaksstekning. Massa pannkakor som vi mumsade. Fliz ska även ha pannkakor med sig imorgon när hon ska iväg och simma med sin klass.


När vi hade ätit klart så gick vi ut för att njuta lite av våren. Inte lika skönt som igår, men vi var ändå ute dryga 45 minuter. Edwin sprang runt och lekte, plaskade i vatten och var nöjd.


 


Edwins stackars pool har övervintrat ute så den var väldigt rolig att plaska i. Kan väl säga att overallen är superbra, Edwin var helt torr innanför. Men hans stackars händer var sååå kalla. Fingervantar är ju inte det bästa tillsammans med vatten *ler*


Efter utelek så blev det bad för Edwins del. Jag kände att han behövde värmas upp lite....


Resten av eftermiddagen har varit mysig bara. Edwin har lekt, de stora barnen har pysslat med sitt. Lugnt och skönt, härligt!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards