Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Grynisen - 3 februari 2012 20:03

Nu sitter vi här och myser, jag, Micke och Whille. Edwin sover och Fliz är på disco...


Vi har tänt massa ljus och sitter och tittar på The Voice Sverige som precis har börjat!!!


Det är fortfarande kallt ute, tror det var runt -14 grader för en stund sen *ugha*

Men vi har det varmt och skönt inne som tur är *ler*


  


Önskar er som läser en trevlig och härlig kväll :-D



Av Grynisen - 3 februari 2012 07:42

Men hallååå, den så kallade rysskylan är verkligen här. Det är verkligen jättekallt ute *brrrr*


 

Ute -15,6 grader


Det kändes verkligen här inne att kylan har ett grepp om huset :-( Det är kallt längs fönster och dörrar, fötterna fryser trots att vi har golvvärme!!!


 

Levande ljus vid frukostbordet


Tycker synd om Whille och Fliz som snart ska ut i kylan. Men de har bra kläder på sig, smörjade med försvarets hudsalva i ansikte och på läppar. Så det är så klart ingen fara, bara jag som önskar att det var lördagsmorgon istället. Då hade vi kunnat sitta i soffan under varsin fleecefilt i flera timmar :-)


 

Ute just nu...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards