Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Grynisen - 18 januari 2012 21:31

Ja nu är det dax igen, dagisbacillerna har invaderat stackars Edwin :-(


Edwin har ju hostat sen november. Innan hostan hade han ju öroninflamation, och den pencillindosen tog bort allt vad imunförsvar heter. Stackars Edwin fick en galen hosta redan andra dagen på dagis efter öroninflamationen. Med den hostan fick Edwin vara hemma i två veckor!!! GALET... Hostan är fortfarande kvar men i mildare version.


Iaf... Förra veckan var det ju dagisdax igen efter jullovet och redan i helgen nu så märkte jag att något var på G. Näsan rann och hostan ökade *sucka* Igår när jag hämtade Edwin på dagis så sa pedagogerna att han varit hängig och lite gnällig. Inte sig själv alls... Men imorse var Edwin ändå pigg så vi testade dagis även idag...


När jag kom dit så sa pedagogerna att Edwin inte varit sig själv idag heller... Ledsen, snorig och "lite off"...


Så imorgon får Edwin vara hemma, vila sig och förhoppningsvis bli laddad för dagis på fredag. Om nu han inte är piggare så får självklart Edwin vara hemma på fredag :-)


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards