Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Grynisen - 9 januari 2012 18:04

Idag, innan Edwin skulle bada, så fick han bekanta sig med pottan. Ja nu är det 2012 och siktet på blöjfri på dagen har börjat :-) Förhoppningsvis blir Edwin torr någon gång i sommar.


Premiären idag gick jättebra. Det kom inget kiss men jag fick en väldigt glad och nyfiken kille *skrattar* Imorgon gör vi ett nytt försök!!!


 

MMmm Ajfonen-blixt i ansiktet.... men söt ändå :-)



Av Grynisen - 9 januari 2012 16:00

Äntligen lite vårkänslor :-)


Idag har jag packat upp vårens dofter från Yankee Candle.


Alltid lika härlig känsla... o dofterna är underbara, likaså färgerna...


 


BeachWood

Kryddad av de fyra elementen..modern blandning av vetiver, salt luft och drivved skapar en spännande doft.


Coastal Waters

Den fräsha doften av havsluft som piggar upp din själ.


Beach Flowers

Minnen från havet, den friska doften av tuberos, lilja och hyacint blommor blandat med mjuka friska inslag.


True Rose

Frestande ,rik och sammetslen...doftar precis som en bukett med röda härliga rosor.

 

White Gardenia

Doften av härlig, vit gardenia i full blom.




Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards