Alla inlägg under oktober 2011

Av Grynisen - 12 oktober 2011 20:45



   Stearinet bygger fina mönster :-)

Av Grynisen - 12 oktober 2011 19:09

När jag hämtade Edwin på dagis idag så sken han som en sol. Fröknarna berättade att han ätit dåligt och även sovit dåligt, men annars var allt bra.


Vi kom hem och jag började med middagen. Edwin gnällde och gnällde, inget var bra. Samtidigt ville jag ju bli klar med maten, var ju tokhungrig. Tillslut kunde jag ställa in blomkålsgratängen i ugnen, så jag och Edwin satte oss i soffan. Då kände jag... jättevarm panna :-(


Jag tog tempen och den visade hela 38.6 grader! Stackars plutt :-(


Han somnade en stund efter middagen (som han inte ville äta) Därefter fick han en piggelin, han åt lite grann iaf...


Feberrosig gosunge    




Av Grynisen - 11 oktober 2011 19:33


Amandas röst är så mystisk och originell. Hon är oxå en av mina favoriter :-)

Av Grynisen - 11 oktober 2011 19:28


Låten är helt klart bättre än originalet :-) Spännande att se vad Molly levererar på fredag :-)

Av Grynisen - 10 oktober 2011 20:05

Så nu är jag i valet och kvalet


MEGAKLIPPNING


eller


KLIPPA UR och LÅTA DET VARA ETT TAG TILL


Har inget foto att visa på dagens hår (som tagit över) men jag har inte klippt mer än toppar och urklippning sen i juni eller juli...


Längden är nu nästan över hela örat och sen i uppklippt tappning...


   Bortsett från grimasen så ser ni lite av sommarens längd....


Min frisör tycker jag ska spara lite till, jag är ju nästan där i längd där jag kan göra en "längre" frisyr. Men vill jag??? Det är frågan....

EGO
Av Grynisen - 10 oktober 2011 19:29

Nu ikväll innan sovadax så lekte Edwin fint i sitt rum. Han verkligen ÄLSKAR bilar, helt otroligt vad han kan leka med detta :-)


När jag tittade in i Edwins rum så hittade jag honom så här *ler*


    Garage kan man ha till mycket *ler*


Ett garage i trä är bra till mycket, eller hur :-D

Av Grynisen - 8 oktober 2011 06:50

Lördag morgon och Edwin vaknade i vanlig ordning runt klockan 6 *gäsp* Tänk förr när jag tyckte att klockan 8 var tidigt *HAHA* Det är ju sovmorgon nu istället :-)


Kvart över sex gick jag och Edwin upp. Ingen idé att ligga kvar när jag har Edwin-ål som klättrar och åker kana på mig i sängen :-)


Jag körde istället igång en hårfärgning direkt nu *ler* Ja e man desperat som jag skrev i förra inlägget så får jag ju starta med lite färg iaf. Jag tog Roasted Cinnamon från Wella, sen blir det lite slingor i oxå. Men jag behöver allra mest en klippning, får se hur jag löser det i kommande vecka...


Nu sitter jag i soffan med Edwin och tittar på spännande barnprogram på Bolibompa :-)


   Det enda som lyser är tv:n *hihi*


Om en liten stund ska jag skölja ur håret. Sen får jag se om jag orkar dra i slingorna direkt eller om jag tar det senare idag....


Godmorgon på er föresten :-)

Barnen · EGO · Vardag
Av Grynisen - 7 oktober 2011 20:27


DESPERAT!!!


Nu är jag i det stadiet där jag har PANIK!!!!!!!!!


MÅSTE få klippa mitt hår typ igår...


Vill ha en ny spännande frisyr, lite sköna färger och busigt

Nu känner jag mig jätte-tant :-(


EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards