Alla inlägg den 7 september 2011

Av Grynisen - 7 september 2011 18:48

I somras hittade jag den perfekta ryggsäcken för dagis till Edwin.


 Jag älskar den verkligen, den är sååå fin :-)


  Det gör ju inte saken sämre att det är grodor på, jag ÄLSkAR grodor *ler*

Av Grynisen - 7 september 2011 17:03

Det är ju inskolning för Edwin, en ny epok, en ny upplevelse. Jag tycker det är kul att dokumetera och minnas så då får jag ju självklart skriva lite mer om Edwin i bloggen för tillfället :-)


Idag var Micke med Edwin för inskolningsdag nummer 3. Idag var det 1½ timme och det gick återigen hur bra som helst. Det var meningen att det skulle vinkas hejdå till Micke idag, men det glömdes av. Så imorgon blir det "hejdå-test" med mig...


Edwin var med ute och lekte idag med de andra barnen. Han trivdes så bra. Han lekte med lastbilar och bilar, det stora intresset för tillfället!!!


      Regnkläder och stövlar kom till användning :-)


Behöver jag nämna att det regnar och är höst *suck* Idag har det öst ner för att sen visa solsken... Just nu har jag en regnbåge utanför , eller ja i ca 5 sekunder fanns den där... Hann ta ett kort på minsta regnbågen iaf *ASG*


  Ser ni den *pekar*


Det blåser som sjutton och på bilden ovan ser ni de hemska molnen som äger himlen för tillfället...


Whille ska ha fotbollsmatch om en stund, så han och kompisen har cyklat iväg till fotbollsplanen för att träffa lagkompisarna lite innan. Skönt att det är hemmamatch med tanke på vädret, men samtidigt synd. Hade vädret varit bättre hade jag gärna gått dit och tittat.


Flizan är hemma hos en kompis. Jag ska hämta henne vid halv sju...


Ja nu regnar det IGEN... Lite splittrat inlägg ja... *skrattar*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards