Alla inlägg den 6 september 2011

Av Grynisen - 6 september 2011 21:48

Jag har märkt senaste dagarna att Edwin gärna gör likadant som jag (eller någon annan ibland).


Flirtar jag till Edwin så blinkar han tillbaka, så kan vi göra många gånger, jättesött!!


Tidigare idag var en kul grej. Jag och Edwin satt vid middagsbordet, Edwin åt mat och jag väntade på att Fliz skulle komma o sätta sig så skulle vi oxå äta middag. Jag satt lite halvhängigt, med min kind lutandes på min hand och armbågen mot bordet... Då började Edwin göra likadant :-D


   Dock hänger han inte som sin mamma....


   Sötgosnosen   

Av Grynisen - 6 september 2011 15:10

Idag var det min tur att följa med till dagis, se Edwin i hans nya miljö och även få bekanta mig lite mer med fröknarna.


Dagiset är verkligen jättefint. Så fräscha utrymmen, bra leksaker, trevliga pedagoger, ja allt känns så bra :-)


Edwin lekte så fint idag med. Brydde sig inte om mig något faktiskt, han gick ifrån mig direkt när vi kom. Sen möttes våra blickar emellanåt och då fick jag så fina leenden *mys*


Fruktstunden var populär även idag. Edwin älskar ju frukt så när det serverades klyftor av päron, äpple och persika så var han inte sen med att ta tag i klyftorna. Han mumsade och njöt, men hade lite svårt att sitta stilla. Jag tror det där med att sitta still kommer, speciellt när han ser hur de andra barnen gör.


När vår timme hade gått så skulle alla barn ut och leka en stund. Det passade bra att vi gjorde oss iordning samtidigt. Sen sprang Edwin ute en stund på lekplatsen innan vi gick till bilen.


   Fullt ös :-)


När jag efter en stund sa till Edwin att vi skulle gå så gick han i rask takt mot grindarna. Dagisdagen nummer två är slut, imorgon blir det lite längre dag :-)


  

Hejdå...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards