Alla inlägg den 5 september 2011

Av Grynisen - 5 september 2011 20:30


 

Gör som jag, tävla hos Apans och ha chansen att vinna en av dessa fina fleecejackor från Polarn och Pyret :-)´


Den turkosa fleecejackan skulle passa Edwin så bra!!!



 




Av Grynisen - 5 september 2011 13:25

Edwin sov middag mellan 11.30-13.00 ungefär. Han vaknade av att han drömde tror jag för att slog på täcket i sömnen och när han sen tittade på mig så hade han en så ledsen liten mun :-(


Vi satte oss i soffan o kramades en stund. Jag pratade med honom om dagis och plötsligt sov han igen....


Nu ligger han tvärs över mina ben som ett upponer vänt U *fnissar*


      Bilderna talar väl för sig själv :-)


Det tar på krafterna att börja dagis helt enkelt *skrattar*

Av Grynisen - 5 september 2011 12:30

En spännande dag idag. Edwin har gjort sin första inskolningsdag på sitt dagis (förskola)


Edwin och Micke åkte dit tillsammans och var där klockan 9. Det var ett jätteroligt ställe med massa roliga leksaker. Edwin struntade helt i Micke och hade stor fokus på bilar och annat :-)


  


En sånn här fin sopbil hade Whille som liten, minns så väl att han älskade den. Edwin fattade tycke för en sådan på dagis, men även andra bilar var väldigt intressant. Bilintresset har verkligen infunnit sig :-)


Edwin fick även vara med på fruktstunden. Det blev banan, en frukt som Edwin tycker väldigt mycket om!


  Hur kul är det inte med ett handfat där man själv når *hihi*


Inskolningen idag var ju bara en timme och jag tror att Edwin tyckte det var alldeles för lite. Han ville absolut inte gå hem.... Bra känsla :-)


Imorgon är det inskolning dag 2 och då är det min tur att följa med, spännande!!!



 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards