Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Grynisen - 5 augusti 2011 22:45

Idag efter jobbet hade jag lite egotid. Jag åkte in till stan för att fixa mina naglar :-) Alltid lika härligt att bli lite ompysslad!


Idag gjorde jag även nått nytt, jag provade ögonfransförlängning *ler*


Jag har ju fruktansvärt tunna korta ljusa ögonfransar. Så när jag inte har mascara så ser det inte ut som om jag har några ögonfransar alls *fnissar*


   Här e jag innan fransförlängingen


Det var så skönt och avkopplande att ligga och bli ompysslad!!! Lugn skön musik i bakgrunden och lite pill vid ögonen som nästan inte märktes.


Jag blev jättenöjd, ögonfransarna tog jag i en längd mellan 8-10 (vad det nu betyder vet jag inte riktigt) Men det blev som sagt jättebra. Ögonen har numera en fin längd med uppåtböjda fransar *blink blink*


   Här ser ni resultatet :-)


Om ni jämför bilderna så syns ju resultatet rejält.... Åhhh vad jag är nöjd *hihi*

EGO

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards