Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Grynisen - 4 augusti 2011 20:45

Igår morse följde Whille med mig till jobbet. Han gick frivilligt upp kl 6 på morgonen för att åka med mig :-)


Whille fick vara med i kassan, det gillade han. Han drog varorna och jag tog betalt, bra samarbete :-) Han hjälpte även till att fylla kylarna med dryck, och att slänga en del skräp.


   En fnissig Whille


Intjänat belopp blev 200 kr skattefritt *HAHA* + en Fanta och en god glass. Funderar om jag själv ska börja jobba så, känns lönande ;-)


Idag var det Flizans tur. Jag och Fliz började kl 15 så det var kvällspass idag, som alltid på torsdagar. Fliz LÄNGTADE till jobbet, hon var sååå förväntansfull på att få stå i kassan. Det var sååå roligt att stå där tyckte hon, högsta önskan just nu är att få jobba i kassa i framtiden. Får hoppas att hon ändrar sig sen :-)


   Finaste Flizan


Vi röjde en del bland alla Yankee Candle-ljusen. Så imorgon får jag göra en ny beställning igen :-)


Även Fliz tjänade 200 kr + en Sprite och en glass!!! Grymt tycker jag



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards