Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Grynisen - 17 juli 2011 20:51

Edwin gillar att prova nya saker, klättra och utforska. Igår satt jag på altanen och tittade när Edwin lekte. Han hämtade sin Bobbycar och började greja...


Är säker på att han kan kolla kurser i hur man kan använda en Bobbycar på bästa sätt :-)


    Du kan sitta och ha fötterna på marken/golvet


    Du kan ha fötterna på sidan av sin Bobbycar


   Du kan lägga upp benen under ratten


   

Du kan även sätta fötterna på sidorna och sen ställa dig upp med raka ben


   Du kan sitta ner och sätta ena foten på marken/golvet och andra foten under ratten


   Du kan stå med ena foten på marken/golvet och andra på sitsen. Sträck gärna armarna rakt upp från ratten för stöd


    Du kan ställa sig på sidorna med böjda ben, även luta dig lite över ratten med raka armar


  Ta gärna en titt under din Bobbcar, titta till hjulen och hur de rullar


  Testa även att ställa din Bobbycar på fronten. Funkar att göra även sittandes


  Avslutningsvis, vält ner bilen från stående fronten. Håll i ratten och luta framåt


Detta är grundkurs + lite överkurs för de som vågar :-)


Jag lovar att det var jättekul att se Edwin i action på detta sättet. Ibland önskar man att man kunde få vara med i deras tankar och upptäckter :-) Jag filmade även Edwin när han höll på, men jag känner att det räcker med dessa bilderna för att ni läsare ska få en helthet i Edwins intruktionsbok *hihi*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards