Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Grynisen - 5 juli 2011 19:18

Det verkar som det är sömn som Edwin behöver.


Igår somnade han ju redan 17.40, sen vaknade han vid kl 23 och var vaken en stund. Sen sov han till kl 6 imorse. Då skulle jag ändå upp, annars tror jag att han kunde ha somnat om igen.


Idag ändrade vi rutin lite, Edwin sov en tidig sovstund runt klockan 10 redan. Sen fick han sova igen vid kl 15. Tiden mellan 13.30-15 var OLIDLIG *suckar* Han skrek, grät, gnällde och jag kände återigen att Blocket är nära... Jag var så trött på honom, samtidigt stod jag och lagade middag så det var inte bara att släppa allt för att göra honom nöjd :-(


Jag bar på honom, gav honom äpple, smörgåsrån, men endast bärandet var bra... O det funkar ju inte att bära runt på honom när middag ska fixas, pannbiffar som skulle göras, grönsaker skulle skäras, och dukning mm


Edwin vägrade dessutom äta, så det blev en flaska välling och ut på altanen i vagnen. Där somnade han så gott och sov dryga timmen.


Vaknade som en solstråle och jag kunde slappna av. Innan där var jag helt slut, nästan ledsen för att jag inte förstod Edwin och hans tårar :-(


Men eftermiddagen har varit så mycket bättre. Lek i hans rum, massa skratt, bus på altanen och spring i gräset :-)


Klockan 19 la jag Edwin och han somnade utan problem trots eftermiddagsvila. Så det får väl bli en liten vila fortsättningsvis, så att han får må bra och vara glad!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards