Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Grynisen - 18 juni 2011 18:27

Klockan 14.00 igår, fredag, ringde Micke till Tingsrätten. Nu var det ju dax att veta domen *ryser*


"KÄRANDEMÅL OGILLAS*


Det innebär att vi (som är svarande) inte blivit dömda, alltså VI VANN :-D Jäklar så skönt, vilken seger!!!! Det känns så skönt, en lättnad och självklart grymt att veta att vi gjorde rätt som stod på oss trots Kronofogdebrev, Tingsrättsbrev, obehag, energiförlust i massor....


Men, ett litet men finns det, inget förvånar mig. Gubben kommer säkert dra det vidare. Lovar att han är så bitter nu så det blir säkert nästa grej....


Från jobbigheter till Eric Saade :-D


Den grabben skulle ju ha sin turnéstart på Liseberg igår. Behöver jag säga att det var GALET MYCKET FOLK. Ca 15.000 personer ville se Saade, och säkert var det 80% småtjejer som skrek o hade sig *fnissar*


   En mycket förväntansfull Fliza :-)


Någon minut över 20.00 så kom han då, grabben som får tjejerna att skrika och gråta *HAHA* Skriket lät säkert över hela Göteborg.... :-)


 


Vi stod ju en bit bak, men ändå ganska bra plats. Fliz stod på en parkbänk vilket gjorde att hon såg över en massa huvuden och hade full sikt fram till scenen. Samtidigt stod hon inte ivägen för någon eftersom det var precis vid den stora vattendammen (eller vad det nu heter)


    Man ser ju vem det är iaf, sen blev det inga superbra bilder.


Fliz var jättenöjd, Eric Saade är fortfarande bäst och snyggast. Själv kan jag tycka att han inte är en scenartist utan mer en studioartist. Han har en del att jobba på för att leva vidare sen (tror jag)


 


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards