Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Grynisen - 9 juni 2011 08:05

Det kanske var tur att internet inte fungerade i tisdags, så jäkla grinig dag. Massor med grejor gick fel och självklart blev det en sånn dag som kändes skit :-(


Det började redan natten till tisdag med att jag vaknar av värsta åskovädret. Då stod självklart takfönstrena öppna på övervåningen *GAAAAH* Det blixtrade och åskade och regnet vräkte ner. Micke hade självklart somnat i soffan och när jag skulle gå upp så vaknade Edwin :-( Så jag fick väcka Micke, be honom rusa upp på övervåningen för att stänga fönstrena.


Kom i samma stund på att tvätten hängde kvar ute, struntade i att ta in den på kvällen för att jag var för lat. Normalt sett låter jag aldrig tvätten vara ute över natten...


Efter en lång stunds tittande på ljuset av blixtrar utanför fönstret så somnade jag och gick upp med barnen på tisdag morgon. Då funkade inte telefon eller bredband :-(  GAAAAH! Typiskt och så irriterande...


In med den tokblöta tvätten för att hänga den på tork i tvättstugan. Då hade katt(fan) kissat på golvet i tvättstugan (protest) så det luktade sååå illa. Det var bara att röja bort på golvet, torka upp och tvätta golvet *suckar*


Mitt i allt detta så har Edwin taskig mage så det går blöja efter blöja....


Åhhhh säger jag, ibland är det jobbigt att vara jag :-(


Dessutom var jag tvungen att ringa försäkringsbolaget. Vårat kylskåp hade läkt vatten på parketten så vi fått en vattenskada :-( Jättekul *INTE* Sen ringde jag även Telia för att felanmäla bredband och telefon som inte funkade. Att felanmäla tog 1 timme och 10 minuter innan jag kom fram *frustration*


Skit-tisdag helt enkelt... *gnäll*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards