Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Grynisen - 23 maj 2011 17:20

Edwin är sitt rätta jag igen *GLAD* Han sov "middag" i 3½ timme den tidiga kvällen i lördags. Sen var han vaken ca 2 timmar, ca 22.30 somnade han igen och sov till klockan 6. Så det var nog så, han var jättetrött... stackarn :-(


Idag, eller rättare sagt nu i eftermiddag, har vi fördrivit tiden på altanen. Det är bästa lekplatsen just nu *ler* Edwin älskar altanen och det gör ju jag med *HAHA*


Trots rejäla vindar så har det ändå varit ganska skönt ute. Solen har ju värmt en del vilket säkert gjort att det inte varit svinkallt.


Jag fick även tvättat två maskiner tvätt som nu hänger ute. Sängkläderna ska jag bädda med ikväll, luktar ju galet gott när man lägger sig i nybäddad säng där sängkläderna dessutom fått vara ute :-)


   Charmtrollet i altanläge :-)


      Min älskade solstråle


Nu sitter Edwin i badet. Han är jättetrött så det är ett perfekt tidsfördriv innan sovatajm. Fullt sysselsatt med att hälla vatten i burkar :-) Sen blir det gröt och lite mys innan vällingen!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards