Alla inlägg den 25 april 2011

Av Grynisen - 25 april 2011 20:32

Idag var The MonikerAllum i Partille och barnen ville ABSOLUT dit trots det underbara vädret.


Jag själv tokdiggar ju The Monikers låt från Melodifestivalen så jag ville ju oxå se vad killen hade att bjuda på. Men jag drog mig för att åka dit, solen och altanen lockade mera.


Vid klockan 14 var vi iaf där, en timme innan utsatt tid. Det var inte en käft där... Scenen var inte förberedd och inga fans stod nånstans, skumt! Vi gick runt och tittade i affärer en stund och var tillbaka vid scenen kl 14.50, då var det skillnad. Mycket folk, scenen fixad och musik som spelades :-)


Barnen ställde sig närmare scenen medans jag och Edwin stod en bit bort.... På klockslaget 15.00 kom The Moniker och rev av tre låtar, Oh my God i aukustisk version var riktigt bra. De två andra låtarna gillade jag oxå, så det blir att köpa albumet när det kommer i maj.


Whille och Fliz fick köpa varsin singel som de fick signerade av självaste Daniel, The Moniker. Stolta och glada var de efteråt :-)


   Stolt och lite blyg :-)


  Mycket nöjd!!



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards