Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Grynisen - 14 mars 2011 16:58

Jaha, måndag eftermiddag och jag kan verkligen konstatera att helgen försvann i ett nafs, POFF liksom!?

 

Helgen var mer som ett heltidsjobb kände jag. Edwin som vaknade tidigt både lördag och söndag. En innebandymatch där Whilles lag tyvärr förlorade :-( Men laget de mötte var väldigt duktiga, ett otroligt bra samspel OCH försvarsspel. Det var något som många i "vårat" lag glömde ;-)

 

Efter matchen åkte vi och shoppade, men vi shoppade inget av det som behövdes *hmmmmm* Hittade inte det jag sökte, och barnen hittade annat som den snälla mamman köpte *ler*

 

Väl hemma så var det ju bara att ladda om, SCHLAGERFEST!!!! Eller ja, fest är väl synd att säga *fnissar* Men vi blev 10 personer som hejade på favoriterna för kvällen :-)

 

  

Här är min fina skylt :-) The Moniker!!!! 

 

  

Flizens skylt *fnissar* Syns det vem hon hejade på ;-P

 

Kan väl säga så här, Whille och Fliz var TOKGLADA när sötaste Eric Saade vann :-) Annars höll majoriteten på The Moniker här hemma, förut svärfar som plötsligt tyckte att kyckling-Linda var en käck tös *skrattar*

 

Sen kom söndagen, fotografering på förmiddagen. Edwin såg till att ENDAST sova 20 minuter vilket innebar KATASTROF *suck* Denna lilla buse behöver egentligen sova ca 2 timmar på förmiddagen eftersom han vaknar så tidigt. Men jag tänkte att han somnar säkert i bilen, så vi åkte lite tidigare. Där låg min plan att Edwin skulle få sova en timme ungefär.... Men ICKE!!!

 

Edwin somnade 5 minuter innan vi var framme :-( Så jag drog ut på tiden lite och lät honom sova 20 minuter iaf.

 

Det räckte inte kan jag säga... Han var trött, ville inte det vi ville osv... Ni fattar resten va *ler* Men en del fina bilder blev det. Nu ska jag bara välja ut vilka som ska framkallas + en som ska bli canvastavla. Ni ska få se lite bilder i ett senare inlägg här i bloggen :-D

 

Söndagen fortsatte med kalas för barnens kusin som fyllde 7 år. Redan där var jag trött, sliten och längtan efter en lugn och skön kväll i soffan kändes långt bort *ler*

 

Men kvällen kom, och Micke kom hem vid kl 21 från Stockholm. SKÖNT!!! Idag är det ju då måndag och helgen, ja det syns ju att jag har haft en helg, men vad fasen tog den vägen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards