Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Grynisen - 18 februari 2011 23:40

Ännu en milstolpe är nära, att söka förskola till Edwin!

 

Om sex månader är det augusti och då ska Edwin börja förskola är det tänkt... Min stora lilla kille   

 

Jag satt och tittade lite på ansökan till förskolan för ett tag sen. Men eftersom det inte går att söka förän 6 månader innan inskolning så slank det ut mitt minne. Idag slog det mig, SHIT FÖRSKOLA!!!! Men det är ju ganska precis 6 månader tills det är dax så ansökan kommer ju iväg i god tid ändå :-)

 

Jag hoppas vi kommer på samma förskola som Whille och Fliz varit på innan. Det fungerade bra där och det är fin lekplats och en stor gräsmatta. Det ska iofs byggas en ny förskola oxå, alldeles i närheten av den jag nämnde innan, så det blir väl den jag söker i andra hand!!!

 

Som sagt, tiden går fort. Snart en ett-åring och ansökan till förskolan är på gång....



Av Grynisen - 18 februari 2011 22:24

Ja nu skäms jag snart, men jag var tvungen *jaaa säkert* Det blev liiite shopping idag efter jobbet.

 

Hittade en så härlig Windstopper till Edwin på Polarn och Pyret. Har ju köpt två vanlig fleece till Edwin tidigare, men denna är ju helt stoppande mot vinden. Så perfekt till våren, och även blåsiga sommardagar!

 

  

Visst är den fin :-)

 

Nu får det inte bli någon mer shopping till Edwin-bus. Om två veckor fyller han ju 1 år och då blir det ju presenter så det räcker!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards