Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Grynisen - 8 februari 2011 18:09

I natt blåste det helt galet mycket. Jag vaknade kl 3.22 och trodde att fönstrena skulle blåsa sönder. Det ven och slog i huset, det smällde utanför och jag var tokrädd att något träd skulle brytas av utanför och ramla in i vårat hus :-( Det gick massa tankar i huvudet om att bilen skulle förstöras, fönster skulle gå sönder, takpannor blåsa bort osv....

 

Jag var vaken i ca två timmar, kunde inte somna utan lyssnade hela tiden på ljudet. Även Micke och Whille vaknade, men ingen låg vaken som jag gjorde.

 

Kul oxå att klockan ringde kl 6.03, för då var det dax att gå upp för min del.... tjohoooo *gäspa* Men på nått sätt kändes det ändå skönt, för jag kände att jag ville kolla så inget gått sönder på utsidan. Inget hade gått sönder *phuu*

 

När jag gick upp så såg jag att det hade kommit snö, eller ja, blötsnö. Men det var ingen större katastrof, det smälte ju bort lite senare...

 

Avskyr vädermakter, speciellt storm och åska... *rysa*


  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards