Alla inlägg den 27 december 2010

Av Grynisen - 27 december 2010 19:31

Idag åkte jag och Edwin iväg för lite shopping i Haga (Göteborg) Närmare bestämt i Villervallas affär. Där var det ju så passande REA, 30% rabatt på alla kläder. Eftersom jag inte hittade det jag ville ha på nätet igår, så tänkte jag att jag måste kolla in affären istället.

 

Vilken härlig affär :-D Mycket mysig och fin, och med ett stort och brett sortiment av kläder. Kan varmt rekommendera er som bor i närheten och gillar Villervalla att åka dit!!!

 

Här är bild på det jag köpte:


  


2 mössor

1 halssjal

2 fleecejackor

1 munkjacka

2 bodies

1 byxa 

 

Jag är jättenöjd! Jag köpte lite större storlekar så att Edwin kan ha kläderna från våren till hösten :-)

Av Grynisen - 27 december 2010 09:45

Vi firade Julafton hemma hos oss med Mickes föräldrar, Mickes mormor, Mickes bror med familj. Framåt kvällen kom även min syster, svåger och bebis-Elliot!!!

 

Vi hade en fin Julafton tillsammans med god mat, bra stämning, glada barn och MYCKET julklappar :-D

 

     

♥ Mina tre underbara ungar i sina julklappskläder som de fick på morgonen

 

  

Godisbordet uppdukat

 

  

Vår fina gran och alla julklappar :-)

 

  

Lite julmat när Kalle hade gjort sitt!!!

 

  

Whille Fliz och Micke delade ut julklapparna

 

   

Edwin provar sin Bobbycar

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards