Direktlänk till inlägg 26 december 2010

Varför anstränga sig...

Av Grynisen - 26 december 2010 13:00

Ibland undrar jag varför jag ens försöker... hur jag än vänder och vrider på vissa saker så blir det bara kritiserat.

 

Jag har jobbat häcken av mig i kombination med att allt hemma ska fungera nu i december, ändå är det fel. Hur ska jag göra?

 

Jag är mer än gärna hemma, njuter av mina barn, tryggheten, uppväxten och utvecklingen... vill inget hellre....

 

Men ekonomin då? Hur får man in pengar så att man kan bo kvar, betala räkningar, handla mat? Spela på triss kanske, i hopp om att vinna!?

 

 

Idag är skit, idag är jag sänkt, idag orkar jag inte... *ledsen*

 

Sen HATAR jag att en del personer är viktigare än andra

 

Gräver ett hål...  

 

  

 
 
Jessica

Jessica

26 december 2010 17:32

Älskade finaste vännen!
Åh vad det gör ont i mitt hjärta när jag läser din inlägg *kramar om hårt*
Önskar jag kunde bara kunde kommit över och kokat lite te och satt mig ner med dig och pratat bort en massa skit och ångest...och hjälpa dig att lyfta lite på bördan!

Jag kan till viss del förstå dina känslor, och känslan av att vissa personer tycker sig vara viktigare än andra *morrar*
Du är INTE mindre värd än någon annan vännen,
du är snarare en av de finaste människorna jag lärt känna!Och DET menar jag verkligen!!!!!

Jag finns här om du behöver-ALLTID!!!!!!

Mängder med kramar och omtanke <3 <3 <3 <3
//Jessica

http://jezza.wordpress.com

Grynisen

26 december 2010 17:38

Tack finaste ♥

Imorgon ska jag försöka att ta mig upp ur hålet... orkar inte idag :-(

Massa kramar tebax

 
Ingen bild

Lena

26 december 2010 22:14

Massor utav styrkekramar skickar jag dig...vi finns här om det är ngt..<3
Kramar i massor vännen..<3 <3

Grynisen

26 december 2010 22:35

Tack snälla.... ♥

Kram tebax

 
Ingen bild

Molly

27 december 2010 12:27

Gumman! <3 Blir alldeles orolig och ledsen över ditt inlägg *kramar om*. Har ju ingen aning om vad som hänt men jag kan förstå känslan och frustrationen när man känner att man inte räcker till. Att man gör sitt bästa och ändå bara får skit från vissa håll *ser arg ut*! Det jag vet och är säker på är att du gör ditt bästa och att du är en fantastisk mamma och fru som gör allt för din familj!! Utan att ha träffat dig IRL så vet jag att du är rakt igenom god! Många kramar till dig!!! <3

Grynisen

27 december 2010 16:48

Tack söta!!!

Ibland blir det bara för mycket... idag har jag kommit upp ur gropen :-/ Laddar med ny energi...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards