Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Stress och fullt ös

Av Grynisen - 10 december 2010 20:35

Oj oj oj.... vilken vecka. Det börjar kännas att jag jobbar. Det är ju fortfarade superkul :-) men med tanke på att jag och Micke möts i dörren nu för tiden så innebär det oxå att jag jobbar, fixar hemma, handlar och en massa annat som tillhör en vardag och familjelivet.

 

På jobbet är det ju verkligen fullt ös. Vi har ju den största försäljningen på året just nu. Massor med folk, specialsbeställningar, miljoner frågor, massor med varor att fylla på osv...

 

Varför jag och Micke möts i dörren är ju för att vi båda jobbar och vi går omlott hemma för barnens skull, ja Edwin är ju bara 9 månader oxå!

 

Igår fick jag jätteont i ryggen, ont på huden, brännande känsla :-( Sen fick jag frossa så jag var tvungen att gå och lägga mig med fleecefilt OCH duntäcke... Jag har fortfarande lite småkonstig känsla i ryggen, men det känns bättre idag som tur e!

 

 

 
 
Elisabeth

Elisabeth

10 december 2010 21:39

Var rädd om dig, tänk på att det snart är jul =)

http://knytet.bloggplatsen.se

Grynisen

10 december 2010 21:58

Tack söta du :-)

 
Ingen bild

mannen

11 december 2010 18:53

jag fixar o donar hemma jag med

Grynisen

13 december 2010 15:32

Tack... jag vet :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards