Alla inlägg den 5 december 2010

Av Grynisen - 5 december 2010 22:43

Det var verkligen JÄTTEKUL att se IDOL live på Scandinavium. Det var grym stämning, härlig underhållning och kul att se hur allt fungerade.

 

Dessutom hade vi väldigt bra platser. Vi satt ca 6-7 rader framför mittdelen av scenen. Vi såg helt perfekt, tom ansiktsuttrycken som de som uppträdde hade... Tyvärr ger ju bilderna en sämre bild, får skylla på att det var mobilen som fick agera kamera!!!!

 

Här är lite bilder från kvällen:

 

  

Provsitter scenen!!! IDOL-mössor var ett måste att köpa ;-)

 

  

Underhållning med små lyspinnar innan sändningen

 

  

Geir rockar på scenen innan sändning

 

  

Juryn gör entré till ett stort juuubel :-D

 

  

Olle... (fasen att han åkte ut)

 

  

Elin sjunger i reklampausen

 

  

Även Wiese fick köra sina mooves *hehe*

 

  

Linnéa körde gärnet..... grymma tjeja!!!

 

   

Minnah.... 

 

     

Jay, In the ghetto... Grymt bra...

 

  

Whille sprang fram till juryn under en paus och tog kort med sin mobil :-D

 

  

Utröstningen

 

En toppenkväll hade vi. Whille och Fliz var egentligen lite för trötta för att orka hela kvällen.... men det funkade! Jag ser redan fram emot nästa år och IDOL-turnering *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards