Alla inlägg den 2 december 2010

Av Grynisen - 2 december 2010 22:32

Inga skor här inte... Ska leta vidare på måndag istället, inte lika stressigt när jag ändå är ledig!!!

 

Fullt ös på jobbet idag. Helt otroligt sjukt vad mycket folk handlar, speciellt nu innan jul. Det finns bara ett ord, MASSOR.... alltså MASSOR av saker. Där jag jobbar finns inte så mycket "svindyrt", inga möbler osv... Ändå hade jag kunder idag som handlade upp till 12.000 kr bara på att fylla kundvagnen med saker + godis

 

HALLLLÅÅÅÅÅÅ eller.... Hur är det möjligt?

 

Dessutom betalar säkert 90% av kunderna med kreditkort eller faktura... Lyxfällan nästa *skrattar*


Imorgon, lördag och söndag är det oxå jobb - TJOHOOOO :-D Dessutom är det två roliga saker som händer utöver jobbet, en sak imorgon fredag och en sak på lördag.

 

*FÖRVÄNTANSFULL*

 

Nä nu är det läge att inta sovaposition, upp imorgon runt kl 6.30 för att hinna allt innan jag ska möta Micke i stan för att lämna Edwin till honom kl 8.40 Ja imorgon jobbar vi omlott totalt... men det är en annan historia ;-)

Av Grynisen - 2 december 2010 09:11

Det är -15 grader ute, och jag har inga vinterskor *ler lite*

 

Visst är det dumt!!!

 

Jag slängde mina vinterskor i våras, de jag hade slitit ut under sista tiden i graviditeten med Edwin. De hade liksom gjort sitt...

 

Men nu sitter jag här UTAN skor. Fötterna fryser, det är ju riktigt kallt ute. Dessutom är mina höststövlar hala som sjutton, så det fattas ju bara att jag ska dra en bre-sladd och lägga mig när jag är ute *ASG*

 

Jag ska nog sticka iväg och kika på skor om en stund. För sen jobbar jag ju och är ledig först måndag igen...

 

Wish me luck ;-)



Av Grynisen - 2 december 2010 08:16

Idag är det Mickes dag, det är Mickes födelsedag!!!!   

 

Jag väckte barnen lite efter halv sju i morse, men då var Micke redan uppe. Men vi hann fira med lite paket och kramar innan han åkte iväg klockan 7.

 

 Micke blev nöjd med presenterna!!!


  

Coolaste klockan från Adidas

 

  

Pumaskor design Ferrari

 

 

Inneskor till jobbet från Adidas, design Messi 

 

Micke är ju galen i skor OCH klockor så presenterna var ju perfekta :-)

 

Sen när Micke kommer hem så åker jag till jobbet en stund senare. Så Micke får fira sin dag med barnen. Men jag ska köpa en liten tårta så de kan ha lite kalaskänsla här hemma iaf!

 

Kalas med den lilla släkten blir på lördag när jag har slutat jobbet :-D

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards