Alla inlägg under oktober 2010

Av Grynisen - 5 oktober 2010 11:45

Nu är det dax att prova lite välling via Buzzador. Det är Nestlés "God Natt Mild Havrevälling".

 

Detta ska vara en välling som ska göra att barnet håller sig mättare längre. En välling som barnet gärna får äta på kvällen innan nattning.

 

Edwin har provat vällingen en gång, men jag har inte märkt någon större skillnad med att han sover bättre. Men vi ska prova några kvällar till så får vi se :-)

 

  

Alla dessa påsar låg i lådan :-D

 

 Vill du oxå bli en buzzador?

 

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.


När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Du går in via denna länken och följer instruktionerna, samtidigt får jag lite poäng eftersom jag då bjudit in dig :-) (Mitt buzz-namn är Grynisen)

Av Grynisen - 4 oktober 2010 19:17

 

KANELBULLENS DAG IDAG!!!

 

Idag har vi i vanlig ordning bakat massor med bullar. Det blev lite över hundra bullar, hälften kanel och hälften vanilj.

 

Fliz hjälpte mig att baka

 

  

Knåda knåda...

 

  

Kavla ut degen

 

  

Pudra med socker och kanel

 

  

Pensla på ägg och sen på med pärlsocker

 

  

Ahhhh... Underbart resultat!!!!

Av Grynisen - 3 oktober 2010 19:36

När vi var i Ullared förra veckan så köpte jag ju en slags badkars-stol med sugproppar till Edwin. Tänkte att det kunde vara en bra grej att ha i badkaret, så kan han sitta säkert även om jag självklart INTE lämnar honom själv där...

 

Idag provade vi, vilken succé!!!! Edwin var tokglad och plaskade i vattnet hela tiden :-)


  


Jag rekommenderar absolut den här "stolen". Den finns som sagt i Ullared och kostar, om jag inte minns fel) 179 kr 

 

  

Av Grynisen - 2 oktober 2010 20:57

Trots helg och sovmorgon så var det bara dax att gå upp klockan 7 imorse oxå. Idag var det fotbollscup och samling ca 1 mil härifrån ca kl 8.45

 

Ute var det kallt och blåsigt, men som tur var så regnade det inte :-)

 

Whilles lag spelade otroligt bra idag. De vann alla tre matcher, och det roligaste, WHILLE GJORDE 4 MÅL!!!! Grymma unge :-D

 

  

 

Det var jättekul att heja på killarna, de var riktigt taggade :-) Första matchen blev 2-1, andra matchen 7-0 och tredje matchen 1-0.

 

Nu är fotbollsmatcherna slut för hösten, men träningarna fortsätter ett tag till. Men imorgon så är det innebandymatch istället, då klockan 9. Så någon sovmorgon denna helgen blir det inte...

Av Grynisen - 1 oktober 2010 22:09

Jag satt precis och tittade lite på Lindex barnkläder. Jag hittade en del fina kläder som jag nog ska köpa till Edwin nu i oktober...


  

  


Jag tycker kläderna ser jättefina ut. Ganska typiska pojkkläder i färgerna, men Edwin har ju alla möjliga färger i sin garderob (byrå) så lite lugnare färger gör ju inget...



Av Grynisen - 1 oktober 2010 18:59

Äntligen, idag har vi hämtat våra fina omgjorda förlovnings- och bröllopsringar    De är jättefina och vi är så nöjda!!!

 

Jag och Micke har ju sagt i flera år att när vi firar 10 årig bröllopsdag så ska vi förnya våra ringar. Mycket riktigt, det har vi nu gjort. Dock blev ringarna lite försenade... Men den som väntar på nått gott :-)


  

Våra ringar

 

Mickes ring är till vänster. En sju milimeters ring i rödguld med en diamant i, med fyrkansfattning.

 

Mina ringar till höger, en slät förlovningsring, fyra milimeter i rödguld. Vigselringen är tre milimeter i rödguld och med en uppbyggnad med sju diamanter i (som fanns i min förra vigselring). Uppbyggnaden (bryggan som den heter) ligger över förlovningsringen så det ser ut som en bred ring.



Av Grynisen - 1 oktober 2010 18:15

Idag har jag blivit  M O S T E R


     


En jättesöt liten pojke har tittat ut, min lillasyster har blivit mamma för första gången   

 

STORT GRATTIS lillasyster och svåger!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards