Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

En riktig skitdag *sucka*

Av Grynisen - 23 oktober 2010 16:36

Usch, jag vill bara sova bort denna dagen :-( Blääääää...

 

Whille och Fliz fick sova hos mig inatt eftersom Micke är i Stockholm. De brukar få göra det, lite myskänsla!!!! Men de såg till att vakna ca kl 6.45 imorse och började då småbråka med varann i sängen.... *GRRRR* Fan alltså, det är lördag och ingen tid som ska passas :-(

 

Dagen började ju INTE bra... och så har det fortsatt.

 

Bråkiga och käftiga stora barn, gnälligt och pipigt litet barn...

 

Vi åkte och skulle köpa skor till Whille. Hans skor är trasiga och med tanke på detta underbara regnväder så är det väldigt akut. Självklart hittade vi inga skor, jo vi hittade ett par på Din Sko, men slut i Whilles storlek såklart :-(


  


Så imorgon måste vi åka ut igen, åka till Din Sko någon annan stans och HOPPAS att skorna finns där.

 

Det känns så drygt. Edwin älskar ju fortfarande inte att åka bil, det går iofs liiite bättre men långt ifrån bra :-( Så då känns det ännu jobbigare att behöva åka imorron oxå. Men eftersom Whilles skor är trasiga så är ett par nya skor ett MÅSTE.

 
 
Jessica

Jessica

23 oktober 2010 18:19

Gumman, skickar en STOOOOR VARM KRAM

http://mottettnyttliv.blogspot.com

Grynisen

23 oktober 2010 18:59

Tack :-)

 
Jessica

Jessica

23 oktober 2010 19:06

Vad trött jag blir ;-) Förstår inte varför inte hela mina kommentarer kommer med alltid.Min dator strular som sjutton, är nog dags att kassera den snart o investera i en ny ;)

Jag hoppas du/ni får en lugnare kväll nu, det är ni så värda efter denna dagen.
Tänk vad skönt om man fick ligga kvar under täcket dessa dagar då allt bara strular :-)

Hade jag bott närmare hade jag mer än gärna hjälpt dig med Edwin imorgon så du kunde åkt med de stora barnen o handlat *tycker inte om avstånd* ;)

Tänker på dig hjärtat!!

Massor med kramar

http://mottettnyttliv.blogspot.com

Grynisen

23 oktober 2010 19:27

Jag vill oxå ha en ny dator, vi kan köpa ny samtidigt. Likadan rosa, superbra :-D

Jag hoppas alla barnen vill sova ikväll så jag får några minuter själv. Även om man älskar sina barn så behövs lite "egentid" att bara får lufta hjärnan lite!!!

Avståndet e katastrof *suckar* Kan du inte flytta hitåt *ler* Kan skrämma bort min dumma granne, så kan du flytta in i huset brevid *gillar massor*

Hoppas du får en mysig lugn kväll gums!!! Tack för dina ord och din omtanke

Puss puss

 
Elisabeth

Elisabeth

24 oktober 2010 07:55

Börjar dagen dåligt blir det ju lätt att det fortsätter så. Hoppas kvällen var bättre och att det går lättare att hitta skor idag.

Kram :)

http://knytet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards