Alla inlägg den 24 september 2010

Av Grynisen - 24 september 2010 19:14

Dagarna går så ruskigt fort och då är jag ändå mammaledig och hemma väldigt mycket :-) Hur ska det bli när jag börjar jobba igen full tid igen *ryser*

 

Igår jobbade jag mellan kl 15-20. Det var kul som vanligt. Jag jobbade ihop med min närmaste kollega. Hon och jag hade beställt massor med ljus och dekorationer. Så det var mycket som skulle packas upp och ställas i hyllor. Samtidigt pratade vi om julsakerna som snart kommer *myyyys* Timmarna på jobbet gick alldeles för fort...

 

Idag har vi bara handlat lite mat och helgmys. Whille köpte sig två nya Playstationspel, Dragonball. Fliz köpte sig ett modellblock, pennor och skyddsask + laddare till sitt Nintendo DSi XL. Micke köpte sig nya träningsbyxor och jag... jag köpte som vanligt INGENTING!!! *daaah* Hur tråkig är jag på en skala... :-)

 

Jaja, nån dag ska det väl vara min tur :-D

 

Pizza blev det till middag och nu sitter vi laddade för att se Idol kl 20 :-) Fredagsmys i mängder!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards