Alla inlägg den 19 september 2010

Av Grynisen - 19 september 2010 09:03

   Edwin vaknade tidigt idag, han började böka redan runt klockan 6. Men vi gick inte upp förän lite efter klockan 7. Då körde jag igång en maskin tvätt, förberedde med att fylla diskhon med vatten och disk (ja diskmaskinen blir lagad först imorgon).

 

Edwin fick sin frukost efter en stund, gröt som vanligt! Det åt han med god aptit!!!

 

Sen diskade jag all disk för att sedan sätta oss och titta lite på Nyhetsmorgon. Edwin visade ganska tidigt att han var trött igen :-) Han brukar ju bara vara vaken runt 2 timmar på morgonen innan det är dax att sova igen.

 

Vid halv nio tog jag på Edwin hans stickade tröja som farmor gjort till honom, Micke tog fram åkpåsen och la i vagnen. Sen gick jag ut på tomten med Edwin i vagnen. Edwin låg helt tyst, ingen protest utan bara lugn och nöjd :-D

 

Vilken härlig luft, friskt och skönt. Solen skiner och himlen är blå med lite molnstänk. På gräsmattan ligger massor med vackra färgade löv i höstens färger. Sånna här höstdagar är fantastiska *njuta* Jag fick massor med energi och njöt i mängder när jag var ute och gick. Edwin somnade ganska fort!! Jag hoppas han passar på att sova en bra stund nu...

 

Vi andra ska passa på att äta en god söndagsfrukost!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards