Alla inlägg den 11 september 2010

Av Grynisen - 11 september 2010 12:48

  


Ikväll ska jag och Micke ut och äta grekisk mat *längtar* Det ska bli så mysigt och skönt att bara få vara vi två. Det blir ju lite firande av vår 10 åriga bröllopsdag ikväll, mysigt!!! Vi har även gjort om våra ringar hos en guldsmed, men de blev tyvärr inte klara i tid. Så vi får fira våran dag en gång till sen *ler*

 

Tänk att få äta utan massa tjat, utan att göra femtioelva andra saker samtidigt, att bara få sitta stilla och njuuuuta :-D

 

Micke mamma och mormor har kommit hem till oss. Så barnen kommer vara i trygga händer ikväll. Vi blir inte så sena heller, det är ju inte det som det handlar om. Det är skönt att bara få vara jag och Micke *ler*

 

Jag satt och kollade in menyn förut på nätet. Jag vet inte riktigt vad jag ska välja... Älskar ju det grekiska köket och det finns många alternativ. Tzatsiki är ett måste iaf :-D Sen blir det någon form av kött, men vilken kötträtt vet jag inte än.

 

Micke sa att han skulle ta det dyraste *HAHA* Det skulle vara nån kalvfilé tror jag... Men vi får väl se när vi är där.

 

Självklart kollade jag in efterrätten oxå *hehe* Det fanns olika bakverk, baklavas, sokalatina, katafi och en del annat... Mmmm spännande och gott *ser fram emot*

 

Jag lägger in lite bilder på maten  och efterrätten imorgon, så får ni se vad det blev för gott :-)

 

  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards