Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Grynisen - 2 augusti 2010 11:46

Är det nu som man ska få höst-ångest? Augusti månad innebär ju i Sverige för att hösten närmar sig, eller i värsta fall knackar på dörren redan imorgon *rysa*

 

Nääää vi får hoppas på en härlig sensommar, varma dagar men kalla kvällar. Inte mig emot... så länge vi slipper regn, blåst och frost *ler*

 

Micke är iväg och jobbar som vanligt, barnen tittar på "Det regnar köttbullar" och jag göra nästan inget. Edwin sover i sin vagn ute på altanen. Jag släppte ur marsvinen på gräsmatteklippning alldeles nyss. Lyckliga små svin *ler*

 

Gräsmattan har vuxit massor de senaste dagarna pga allt regn och en del sol. Fortfarande är det blött i gräset (läs marken) men kanske imorgon så kan jag klippa med gräsklipparen.

 

  

 

 

Nä om jag ska ta tag i lite saker nu kanske... Göra mig iordning är ju ett förslag *ler stort* Det är bara Whille som har gjort sig iordning. Fliz sitter i trosor, Edwin sover i pyjamas och jag går i myskläder... Skönt och total antistress *me like*


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards