Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Grynisen - 14 juli 2010 20:15


   '


Sååå skönt att ligga under parasollet o njuta av lite fläktande vind...

Av Grynisen - 14 juli 2010 17:38

  

Jag hade tänkt åka och bada idag med barnen + Mickes stora dotter. Men imorse var det molnigt o inte så varmt så jag struntade i det. Det skulle jag inte ha gjort, tokvärmen kom som en käftsmäll *ler*

 

Nu är det tokvarmt ute men det är inte läge att åka iväg. Dels är det svårt att hitta parkering, sen kan vi inte vara iväg så länge pga grillning osv snart.

 

Men vi har gått en svettig promenad och sen suttit på altanen och svettats    Imorgon ska det tydligen vara sämre väder igen men fredag är solen tebax *tjohooo*

Av Grynisen - 14 juli 2010 14:00

Jag försökte ju i början av Edwins liv att ge honom napp. Tyvärr tokvägrade han, precis som storebror Whille. Edwin har ju ett väldigt sugbehov som gör att jag blivit en levande napp :-(

 

Men i förrgår kväll tog jag fram en av napparna igen och testade. Vips så sög han, och tyckte det var riktigt mysigt   

 

Så nu kan han tröstas lite med napp, och även somna utan tuttis *ler* Hur skönt som helst!!!

 

Många tycker säkert att jag är hur tokig som helst som fått min fyra månaders son att ta napp nu, men jag ser än så länge bara fördelar. Den dagen han ska sluta med napp så kommer det oxå att lösa sig!!!

 

  

Min lill-älskling sover jättegott i vagnen just nu

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards