Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Grynisen - 8 juli 2010 20:03

Två gånger idag, en gång till frukost och en gång till kvällsmat, har Edwin fått smaka Sempers Banangröt. Han bara älskar den :-) När han åt den till kvällsmat så fick jag göra lite mer när det tog slut, han vägrade acceptera att inte få mer. Just nu ger vi ju bara i smakisportioner så det är ju inte så mycket...

 

När Edwin ätit färdigt så märktes det tydligt hur trött han blev. Jag ammade honom lite och pang så sov han *ler* Tog bara några minuter!!

 

  

Så gott att få sova efter maten...

Av Grynisen - 8 juli 2010 13:45

... MASSA REGN!!!!

 

Så trist, men samtidigt jätteskönt!

 

Luften blir härligt fräsch och våra nyplanterade Thujor blir glada :-) Gräsmattan blir säkert oxå lite gladare, skönt att jag hann klippa den igår!

 

Nu kan greja här inne utan att få dåligt samvete över att solen skiner ute...

Av Grynisen - 8 juli 2010 12:30

Idag när vi hade ätit frukost så släppte jag ut både katter och marsvin. Marsvinen har en "pallkrage" som utebur, den flyttas runt från dag till dag så att de kan äta gott gräs och njuta lite extra.

 

Katterna fick på sig sina selar och sen släpptes de ut i koppel. Julius, den röda katten, är den nyfikna och busiga. Han sticker direkt, har full koll, jagar och bevakar allt som kommer i hans väg. Belino däremot, han la sig i solstolen. Han anstränger sig inte i onödan *HAHA*

Underbara härliga katter....  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards