Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Grynisen - 7 juli 2010 18:37

Gräset växer ju som ogräs i detta vädret *ler* Vår gräsmatta såg ut som en sommaräng med klöverblommor på vissa ställen. Så efter middagen var det dax, gräsmatteklippning.

 

Fliz passade Edwin, hon körde honom runt omkring i området. Det är så skönt när barnen kan hjälpa till med Edwin. Jag hinner hur mycket som helst om jag slipper roa honom samtidigt som jag ska göra något.

 

När jag hade klippt färdigt så var det dax för grästrimmern att arbeta. Snälla Whille blev överlycklig när jag frågade om han ville köra grästrimmern :-D


  

Blivande trädgårdsmästare tro...

Av Grynisen - 7 juli 2010 08:45


Idag flyttar mina kära svärföräldrar ifrån vår lilla ort   

 

De flyttar tebax till Halmstad, vår sommarpärla!!!

 

Det kommer kännas konstigt även om vi aldrig springer ner dörrarna hos varann. Fliz har haft några ledsna dagar där tårarna har sprutat över att farmor ska flytta, så vi får väl se hur det blir framöver...

 

Micke är där nu och hjälper till att flytta. Han kommer tebax hem ikväll tillsammans med svärisarna. Idag och imorgon ska de sova hos oss då det ska städas ur huset och slängas skräp. Sen from fredag så bor de i Halmstad!!!

 

Men eftersom vi alla i familjen älskar Halmstad så blir det säkert många små turer dit senare i sommar och framöver!

  

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards