Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Grynisen - 22 juni 2010 23:15

Med tanke på att foten mådde bättre idag så slog vi slag i saken och bockade av lite av vår "Att göra-lista" här hemma.

 

Vi åkte och hyrde en släpkärra, Väl hemma röjde vi ut massa skit från garaget, gamla sparkcyklar, flyttlådor, tomma färgburkar, urvuxna kläder och skor + MYCKET mera *hihi* Vi fyllde en hel släpkärra, sen var det bara att köra mot återvinningscentralen. Jag såg även till att sopa ur all smuts, grus, skit och annat som låg på garagetgolvet. Det behövdes *HAHA*

 

Slängandet på återvinningscentralen gick relativt fort. Vi hade sorterat och förberett så att det skulle gå så smidigt som möjligt. Gött e det   

 

När vi var klara så åkte vi vidare till mitt jobb. Där köpte vi en ny gasolgrill, en Weber Spirit E-310 Classic. Det är en bra grill med tre brännare, delbart galler så man kan sätta dit en stekplatta på ena halvan. Grymt nöjda är vi!!!

 

  

Nu ska det grillas i Midsommar!

 

När vi åkte hem så var vi vägen om barnens farmor och farfar. Där hade vi lämnat Edwin tidigare. Farmor ville gärna passa Edwin när vi skulle slänga skräp, det passade väldigt bra. Så mycket lättare och mer effektivt när man inte har en bebis med sig.

 

Edwin hade varit lika glad som vanligt. Sovit och ätit, varit vår underbara fis   

Vi fick även med oss en del saker från Mickes föräldrar, de flyttar nämligen om två veckor. Vi fick hem en del saker till tomten, en motionscykel (nu ska fläsket bort HAHA) och en del annat.

 

Väl hemma och utpackning av bil var klar så var det ju självklart premiär för att inviga grillen   SHIT vad bra den var! Våra grillspett var klara på nolltid kändes det som!!!

Av Grynisen - 22 juni 2010 22:43

Igår satt jag och betraktade min fot som bara växte och växte, blev riktigt orolig. Medicinen jag fick i söndags hjälpte inte speciellt tyckte jag *orolig*


Jag ringde tillslut till Vårdcentralen där jag berättade läget. Sköterskan tyckte inte att det lät så bra, men samtidigt ville hon att jag skulle avvakta. Hon sa att det kan ta lite tid med medicinen + att hon trodde inte att jag skulle få någon ny medicin så snabbt. Hon rådde mig att hålla koll på eventuell feber eller smärta, för då var det viktigt att åka in...


Micke tyckte igår kväll att han ville köra lite akupunktur på benet. Så fram med nålarna och sticka *hatar* Men det gav uppenbarnligen resultat, för imorse var foten lite bättre. Nu ikväll är det  MYCKET bättre *glad* 


Idag fick jag på mig mina Converse igen *tjooohooo* Igår fick jag inte ens på mig mina fulskor, Fopparna. Då hajar ni fetfoten va *ler lite*


Men som sagt, ett minne blott... förhoppningsvis ännu bättre imorron.


  

Ser ni vilken fot jag har ont i *HAHA*


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards