Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Grynisen - 8 juni 2010 22:00

Jag vill till Ullared, det suger i shoppingtarmen nu *fnissar*


Det blev ännu mera påtagligt när det var Ullareds-tv på femman...


Så nu har jag bestämt för mig själv att vi åker till Ullared för shopping efter Midsommar. Då har ju skattepengarna kommit *jippie*

  

SHOPPINGSUGEN

 



Av Grynisen - 8 juni 2010 21:47

Idag var en kompis till mig och hennes man + tre barn här och grillade. Ja vi trotsade vädret, det regnade, men vi har ju ändå altanen under tak.


De fick tvillingar fem veckor efter att Edwin var född. Vilket jobb säger jag *phuuuu* Edwin var helt underbar, inte ett gnäll på hela tiden som de var hos oss. Tvillingarna däremot gnällde och gnydde. Det var inte lugnt en minut, dessutom hade de sin två-åriga dotter som har MASSOR med vilja... Fullt ös med andra ord.


Men vi hade det supertrevligt mellan blöjbyten, amning, mat och efterrätt. Tyvärr flyttar de till Hälsingland om två veckor, så då kommer vi ju inte ses så ofta längre. Men men, minst en gång varje år ska vi väl få till   


Nu ikväll njuter både jag och Micke, vilket lugn vi har. Tre barn som sover, Edwin som verkligen är ett otroligt snällt, glatt och tacksamt barn. Självklart är alla tre barn fantastiska. Vi är lyckligt lottade!!! Mina älskade fina ungar ♥



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards