Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Grynisen - 4 maj 2010 19:45

Barnen har sparat och kämpat ett tag, framför allt Fliz. Båda två har så gärna velat ha ett Nintendo DSi. I söndags när vi var iväg så bestämde jag och Micke oss för att överraska barnen. Vi var i lite andra affärer innan och barnen var så där typiskt uttråkade *hehe* Sen efter lite velande i affärer så hittade vi, vad vi tror iaf, ett bra erbjudande på Nintendo DSi XL + ett spel. Så vi frågade barnen om de ville ha ett sånt. Båda barnen tappade sina hakor men samtidigt sken som två solar :-D



Barnen fick vara med och betala lite själva på spelen. Men den största kostnaden stod jag och Micke för. Ni kan tro att det var två mycket lyckliga barn som gick ut ur affären med varsin påse i handen *ler*


Sen i måndags har vi haft väldigt lätt att se vad våra barn gör.... ;-)


Denna position i soffan *hihi*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards