Alla inlägg den 21 april 2010

Av Grynisen - 21 april 2010 18:45

  

♥ En härligt glad Edwin som visade sitt register med charm idag ♥

Av Grynisen - 21 april 2010 10:00

Sitter och kör pekpinnevalsen, Edwin äter :-)

Har inget direkt nytt att skriva om. Det mesta flyter på, Edwin äter o växer, barnen är i skolan, ja även Micke är det. Men det är sista dagen för Micke idag. Han har gått kurser nu inför sin nystart med Feeling Massage & Friskvård. Nu är Micke ruskigt påläst om budget, regler och annat för att kunna drivaföretaget på bästa sätt!


Nystarten är planerad till 1 juni, ja bara som en mjukstart. Därefter blir det riktig premiär i mitten på augusti då de flesta är klara med sin semester :-D Praktiken kommer ligga inne i Göteborg. Just nu står det mellan två lokaler, båda med bra läge. Det känns jättekul att Micke ska satsa igen, detta är ju hans dröm!!!

Jag sitter här o tänker på en av mina kompisar som inatt åkte in till förlossningen :-) Hon sms:ade mig vid kl 2 *iiiiiiiiiiiiiiiiiihh* Jag hade jättesvårt att somna om efter det. Mina tankar gick runt, funderade på hur hon mådde, om hon var rädd osv. Hoppas hon ringer sen idag *längtar*


Annars är det som sagt vardag och lugnt!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards