Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Grynisen - 17 februari 2010 20:45

... UTAN BEBIS :-(


Värkarna eller vad det nu var försvann mer eller mindre när jag tog mig en varm dusch, det var ju onödigt tycker jag.


Jag har ont men inte det rätta onda återigen, men antagligen så gör väl detta onda någon nytta.


Imorgon förmiddag ska jag och barnen till barnmorskan, bokad tid sen förra veckan. Så vi får väl se vad hon säger, men samtidigt är det väl bara standardsvaret "Nu kommer säkert bebisen snart" vilket jag oxå förstår MEN jag har inte lust att höra den frasen ändå... Vill ha resultat istället :-)


Jag hoppas få sova inatt, längre än till klockan 3. Den vilan behöver jag...


Barnen har varit lediga idag (förutom tre timmar för Whille i pulkabacken) och det får de vara även imorgon. Även om jag behöver vila och lugn o ro så känns det skönt att ha de hemma oxå. Någon slags trygghet även om de inte kan göra så mycket om värkarna drar igång. Men de kan ringa, de är väldigt måna om mig och magen vilket är otroligt mysigt.


Whille låg tillsammans med mig i sängen förut och småpratade. Han klappade magen, kände sparkar och var helmysig. Sådana stunder ger sååå mycket, blev helt varm inombords.


Nu ska jag ta nått och äta, luta mig i soffan och bara koppla av!!!!


Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards