Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Grynisen - 14 februari 2010 20:30

Det finns bara ett ord känner jag, K A T A S T R O F!!!!


Var delfinalen igår nått att ens minnas? Fanns det någon låt som var utöver det vanliga? Nä USCH, så jäkla usla bidrag. Inte en enda låt i denna deltävling var värd att ens gå till andra chansen. Trist trist trist....


Eric Saade -  Madboy

Andra Generationen & Dogge - Hippare Hoppare

Anna Maria Espinosa - Innan alla ljusen brunnit ut

Highlights & MiSt - Come And Get Me Now

Pauline - Sucker For Love

Andreas Johnson - We Can Work It Out

Kalle Moraeus & Orsa Spelmän - Underbart

Hanna Lindblad - Manipulated

 

Vi hade iaf en supertrevlig kväll med trevligt sällskap. Så vi slapp ju sitta och sucka till varje bidrag, det var bara att börja tjöta istället tills låten tog slut HAHA


Syrran och hennes sambo var här hela helgen som "barnvakter" ifall bebis hade haft lust att titta ut... hände ju naturligtvis inte som ni fattar ;-) Dessutom kom Mickes bror, fru och deras två barn hit. Så vi satt alla och mumsade på diverse gott till tv:n och sågade bidrag efter bidrag. Vidare till Globen gick ju iaf Erik Saade och Andreas Johnsson, andra chansen var det Pauline och Kalle Moareus & Orsa Spelmän...


Jag hoppas verkligen att nästa vecka i GÖTEBORG blir lite utöver det vanliga *ler*

Av Grynisen - 14 februari 2010 18:30

  

TACK ALLA!!!

 

Ni är inte många som skriver kommentarer men ni som gör det är underbara :-)

Era goa peppande ord värmer OTROLIGT mycket!!!

 

♥ TACK och en stor ALLA HJÄRTANS DAG-KRAM till er ♥

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards