Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Grynisen - 4 februari 2010 09:00

I fredags förra veckan var jag förbi jobbet för att dels säga hej till mina goa kollegor, men även kolla in alla vårnyheter. Shit så mycket roligt som har kommit. Nu tittade jag iofs bara på presentavdelningen, men där fanns massor, även REA :-D Jag la undan en hel matservis från Höganäs i vit blankt, 8 delar av mattallrikar, assietter och djupa tallrikar till superbra pris. Hela matserien ska utgå och det passar ju alldeles utmärkt eftersom  jag vill slänga ut vårat matporslin här hemma som är från IKEA.


Nåja, det jag skulle skriva om är Yankee Candles nyheter som visades upp på Formexmässan i Stockholm förra veckan, men som även hade kommit in på jobbet *me like* Dessvärre kände jag inte att någon av dessa fyra blev någon favorit :-( Men dofterna var typiska fräscha så som Yankee´s nyheter brukar vara, så försäljningen kommer säkert rulla på!!!


news2010

Som vanligt är det snygga burkar med behaglig färg för säsongen... Längtar redan till sommarens dofter, de har jag oxå tjuvkollat och det ser RIKTIGT intressant ut :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards