Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Grynisen - 23 januari 2010 14:45

Sov halvkasst inatt, vaknade halv fyra och kunde inte somna om *morrar* Så jäkla jobbigt att bara ligga och åka runt som en mask i sängen. Tillslut så blev det lite Suduko, då gick ögonen i kors *HAHA* Vad halv sex släckte jag lampan, men halv sju skulle Micke upp för att iväg på sin kurs *sucka massor* Han var lagom smidig så han väckte även Whille :-( Härligt....


Nåja, efter lite frukost och lugn avkoppling så åkte jag och barnen iväg och handlade spån till marsvinen. Dessutom blev det lite godis, frukt och mjölk i affären. Vi kikade in snabbt i en bebisaffär för att titta på en babysitter. Det var lite rea där inne, så det fanns lite olika alternativ. Men jag avvaktar lite... iskall som jag är *ASG*


Bebis borrar för fullt med huvudet och över någon form av flaxrörelser med armarna. Det är ett fasligt bök i magen, men det är ju rejält trångt så jag förstår att det inte är så kul där inne. Men som jag sagt de senaste dagarna, det är helt ok att komma ut till oss :-)


Nu ska vi äta middag, ungsstekt falukorv och potatismos. Sen hoppas jag på en film som barnen gillar så att jag kan inta avkopplingspositionen :-)

Jo föresten, ska försöka få fixat nån bild på magen så ni får se giganten HAHAHA :-D Kan titulera mig som Mrs Valross ;-) Charmigt!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards