Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Grynisen - 16 mars 2009 19:39

Ja det är min hårfärg om en stund. Sitter med färg i håret och det är "Dark Mocca" som jobbar på mina hårstrån. Den färgen blir så gott som svart, snyggt!!!


Jag har fixat pannkakor till barnen när jag kom hem, en maskintvätt körs just nu och barnen leker med marsvinen. Om dryga halvtimmen börjar lugnet, då ska barnen lägga sig och jag ska koppla av vid tv:n.


Jobbdagen har varit bra, fått en del gjort. Nya artiklar igen som gjort sin entré idag. Alltid spännande att se hur kunderna reagerar.


Med tanke på det som hände med grannen igår så är jag ännu mer säker på att jag inte vill bo kvar i huset. Både jag och Micke har ju känt så i över ett år. Däremot har vi inte kommit längre än att vi tittat på lite andra hus då, men nu maler tankarna... Vi har inte bråttom att flytta, men plan B måste skrida till verket. Vill inte spendera min lediga fritid med att undvika idioter vid sidan av mitt hus.


Nä... ska kolla upp lite tomter. Vet ett ställe som är intressant att bo på. Micke ska åka till Lantmäteriet nästa vecka... Som sagt, ett långt projekt, men kanske nått positivt att se fram emot i slutändan.


Nu ska jag hänga lite tvätt, ladda en ny maskin och greja lite till innan barnen ska sova.

Av Grynisen - 16 mars 2009 06:51

Min sena vecka denna veckan, barnen lämnas först kvart över åtta. De får sova lite längre, men självklart gick Whille upp klockan 6.35 ändå. Konstigt det där... Fliz sover gott iaf!!!


Irriterar mig fortfarande på det som inträffade igår. Det stör mig så otroligt att han är vår närmsta granne, att man ska ha sånn otur :-(  Så länge vi bor här så får vi ju snällt acceptera att det är så, bara att hålla sig till baksidan av tomten så framför allt barnen inte får mer skäll eller annat...


Nä nu ska jag ta och fixa till mig lite, sminka på ett ansikte, sätta på en frisyr osv :-)


Ser fram emot en bra dag på jobbet...



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards